KATEGORIE
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
byznys

McDonald's nabídne francouzským zákazníkům jako vůbec prvním vidličku a nůž

Francouzští zákazníci řetězce s rychlým občerstvením si už brzy budou moci vychutnat nabízené jídlo kultivovanějším způsobem než doposud. McDonald's se rozhodl, že bude v celkem 1 400 francouzských pobočkách nabízet zákazníkům klasický příbor, pokud nebudou chtít jíst jídlo pouze rukama. 

...

Příbor bude nabízen ke gurmánským hamburgerům

„Příbory znamenají vývoj, nikoliv odloučení od minulosti,“ uvedl marketinogvý šéf francouzského McDonaldu Xavier Royaux. Společnost oznámila novinku poté, co nový způsob stolování vyzkoušela v 10 svých restauracích. Nicméně nože a vidličky nebudou vydávány k obyčejnému cheesburgeru nebo Big Macu, ale ke gurmánskému hamburgeru, který stojí dvojnásobek ceny, než ostatní hamburgery.

McDonald's uvádí, že cílem této změny je držet krok s konkurenčními restauracemi, které se v posledních letech ve Francii rozmohly ve velkém. „Už dlouho jsme svědky změn na trhu s hamburgery, nabídka se zvyšuje a gurmánské hamburgery jsou velice oblíbené. Je pro nás životně důležité, abychom s těmito trendy drželi krok,“ řekl Royaux.

Hamburger předčil v oblíbenosti i steak

Hamburger v uplynulých letech obsadil francouzská menu v až 75 % ze 145 000 restaurací v zemi. V roce 2015 bylo ve Francii prodáno 1,19 miliard hamburgerů, což představuje nárůst o 11 % oproti předchozímu roku.

Zhruba 80 % restaurací uvádí, že hamburger dokonce předčil oblíbenost steaků s hranolky, které byly dříve nejoblíbenějším jídlem. Tak, jako se  McDonald's musel vyrovnat s konkurencí v podobě klasických restaurací, musel se vyrovnat i konkurenci ze strany Burger Kingu, který se v posledních letech vrátil do Francie.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek