KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
jidlo

Mangové smoothie s chia semínky

Dnes už není pochyb o tom, že chia semínka jsou zázračnou potravinou. Jsou zdrojem bílkovin, tuků, sacharidů, omega-3 mastných kyselin, antioxidantů a vlákniny. Chia semínka významně snižují hladinu krevního cukru, přispívají k vnitřní hydrataci těla a jsou výborným zdrojem energie při fyzické námaze. Doporučenou denní dávkou jsou max. 2 polévkové lžíce. Pojďme si z nich udělat na snídani perfektní smoothie.

...

Budete potřebovat:

pro 2 osoby       příprava: 10 minut

  • 1 jablko
  • 1 zralé mango (dužina se při stlačení prstem mírně promáčkne, slupka musí být bez tmavých skvrn a plod by měl příjemně vonět)
  • 2 lžíce chia semínek namočených ve vodě na cca 5 minut

Příprava:

Jablko i mango zbavíme slupky a nakrájíme na malé kostky. V mixéru rozmixujeme polovinu jablka s polovinou manga a 150 ml studené vody. Do takto připravené směsi přidáme ve vodě namočená chia semínka, druhou polovinu manga a jablka. Znovu vše rozmixujeme. Dle potřeby můžeme zředit vodou nebo kostkami ledu. Podáváme vychlazené.

Pro případ, kdyby si někdo nevěděl rady, jak nakrájet a oloupat zralé mango, připojuji video s návodem:

 

Autor: LF

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek