KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
jidlo

Rozpačitá novinka z USA: Pepsi s příchutí slaného karamelu

Limitovaná vánoční příchuť oblíbeného colového nápoje mezi zákazníky vzbuzuje rozpačité reakce.

...

Společnost PepsiCo, která je pro svoje bláznivé příchutě nápojů známá, na vánoční trh uvádí Pepsi s příchutí slaného karamelu. Nápoj, který v USA prodává síť obchodů Target, však vzbuzuje spíše negativní reakce. Společnost již v minulosti na trh uvedla příchutě jako Pepsi Pink (jahodovo-mléčná Pepsi), Kona (kávová Pepsi), Ice Cucumber (okurková Pepsi), Crystal (průhledná Pepsi) či Pepsi Mojito.

Ti, kteří měli možnost nápoj ochutnat, se na sociálních sítích dělí na dvě skupiny. Na ty, kteří novinku milují a ty, kteří jí nenávidí. Jedni chuť popisují jako „dokonalou“, druzí si z Pepsi dělají srandu a polemizují nad tím, jak někdo uvedení této příchutě vůbec mohl schválit.




Redaktoři z Today.com Pepsi Salted Caramel ochutnali a i když byli zprvu skeptičtí, označili ji za kupodivu „poživatelnou“. Chuť karamelu přitom není příliš silná a při prvním ochutnání cítíte hlavně typickou chuť Pepsi. Po vypití máte však v puse pocit jako po snědení karamelových bonbónů. „Pokud máte Pepsi rádi, určitě příchuť slaného karamelu zkuste“, dodává lifestylový redaktor Shane Lou.


Pepsi s příchutí slaného karamelu není jedinou novinkou, kterou PepsiCo uvádí na americký vánoční trh. Vánoční příchutě s názvem Holiday Brew se dočká i nápoj Mountain Dew. A v limitované edici se objeví například i vroubkované chipsy Lay‘s namáčené v čokoládě, křupky Cheetos s příchutí bílého čedaru ve tvaru sněhových vloček či vánoční cereálie Cap‘n Crunch.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek