KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
jidlo

Tipy na originální a zdravé snídaně

Mnozí z nás by rádi žili zdravěji. Je ale obtížné vyznat se ve velkém množství informací, vybírat si ty správné produkty a potraviny a zvolit ten správný jídelníček. Nechte si proto poradit od lidí, kteří všechno už zjistili za vás. Zeptali jsme se odborníků na zdravou výživu na jejich snídaně. Tohle prý snídají.

...

Míchaná vajíčka s avokádem

Chutná snídaně bohatá na bílkoviny a rostlinné tuky vás nasytí a dodá vám energii až do oběda.

Předehřejte troubu na 200° C. Avokáda rozkrojte na poloviny, vyndejte pecku a vyjměte asi 2 lžíce dužiny avokáda. Rozmíchejte vejce a vlijte je do avokáda jako do misek. Přidejte sůl a pepř a rajčata nebo jinou zeleninu podle chuti. 

Avokádo pak vložte do trouby a pečte 20-22 minut.


instagram

Ovoce a tousty s mandlovým olejem

Mnoho lidí považuje tuto kombinaci za podivnou, ale je opravdu chutná a vytváří ideální kombinaci všeho, co naše tělo po ránu potřebuje.


instagram

Vejce, toust s avokádem a borůvky

Celozrnný chléb namazaný avokádem a obložený smaženým vejcem. To vše posypané bylinkami a červeným pepřem. Borůvky patří mezi vynikající antioxidanty a červený pepř stimuluje oběhový systém.


instagram

Smoothie z borůvek a zázvoru

Tato snídaně tvoří ideální rovnováhu živin, kterou vaše tělo potřebuje. Bílkoviny, tuky, uhlohydráty, vitaminy. Přispívá k vaší imunitě, a proto je ideální snídaní pro chladnější dny.

Ovoce, zelenina a toust

Tousty s mandlovým máslem, avokádem, slunečnicovými a sezamovými semínky a k tomu nějaké zeleninové smoothie. Co může být lepšího?


minimalistbaker

Smažená vejce s rukolou

Míchaná vejce se zeleninou (třeba rukolou) jsou ideální kombinací bílkovin a vitaminů.


instagram

Smoothie z avokáda

Dobrá snídaně pro všechny, kteří mívají uspěchaná rána. Stačí ½ avokáda, ½ bílého jogurtu, ½ hrnečku mléka, 1 banán, špetka vanilky a pár listů špenátu. Výsledná chuť vás mile překvapí!


eating-made-easy

Zdravé lívance

2 lžíce proteinové směsi, vejce, ½ hrnečku banánového pyré a lněná semínka. To vše smíchejte a těsto na lívanečky je hotové. Chutné, výživné a plné bílkovin.


instagram

Ovesné vločky s banánovým pyré

Smíchejte vločky s banánovým pyré. Přilít můžete trochu mléka.


instagram

Omeleta s avokádem a lososem

Připravte klasickou omeletu a přidejte avokádo a plátky lososa.


instagram

Domácí polévka

Polévky se sice obyčejně jedí spíše k obědu, ale jsou vhodné i jako snídaně, zvláště do sychravějších dnů. Zahřejí vás a jsou totiž dobrým zdrojem sacharidů, které potřebujeme pro dobrý start do nového dne.

Ideální je teplý vývar s mrkví, celerem a nudlemi.

Zeleninová omeleta

K omeletě přidejte zeleninu, kterou máte zrovna v lednici. Existují desítky variací na zeleninové omelety, stačí zapojit fantazii a přidat to, co nám chutná!


instagram

Toust a avokádem, sýrem a vejcem

Toust namažte avokádem, přidejte plátek sýra a vložte na okamžik do trouby. Vejce uvařte a nakrájejte a přidejte k jemně upečenému toustu. Tato sytá snídaně je bohatá na bílkoviny a rostlinné tuky a hodí se pro všechny, kteří si během dne nenajdou čas na vydatný oběd.


anutritionisteats

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek