KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

17 jídel, která můžete jíst kdykoli a v jakémkoli množství

Znáte to, snažíte se držet dietu, ale čím více se snažíte jídlu odolávat, tím více na něj myslíte. Vaše ústa chtějí něco žvýkat, vaše kroky automaticky směřují k ledničce. Naštěstí existují suroviny, které si můžete dopřát kdykoli, protože obsahují velmi nízké množství kalorií. Dokonce i pozdě večer!

...

Tohle je seznam surovin, které si můžete dát kdykoli bez ohledu na velikost porce a denní hodinu.

Celerová nať


Celer je tvořen z 95% vodou a je téměř bez energetické hodnoty. Obsahuje ale 30% doporučené denní dávky vitaminu C. Snažte se sehnat vždy tuto potravinu v co nejčerstvějším stavu, s postupem času totiž ztrácí prospěšné látky. Po 5 dnech od odřezání jejich množství klesne na minimum.

Roketa setá (rukola)


Miska rukoly obsahuje pouze 10 kalorií, takže jí nemůžete nikdy sníst tolik, aby to vaší dietě jakkoli uškodilo. Samozřejmě ji nemusíte jíst samotnou. Smíchejte ji s balkánským sýrem a kapkou olivového oleje.

Vaječné bílky


Bílky mohou být konzumovány ve velkém množství a to i těmi, kteří drží drastické diety. Můžete z nich připravit omeletu a kombinovat je s rajčaty. Jen pozor na smažení, smažit na másle vaší dietě zrovna neprospěje.

Locika setá (salát)


Salát obsahuje vitaminy A a C, kyselinu listovou a je rovněž zdrojem železa. Energetická hodnota rostliny je téměř zanedbatelná, tudíž s ní rozhodně nemusíte šetřit. Vaší dietě neuškodí v žádném množství.

Okurky


Podobně jako celer se i okurka skládá z velkého množství vody. Nejlepší jsou mladé křehké okurky. Před použitím je není třeba oškrábat, slupka obsahuje velké množství beta karotenu.

Květák


Květák dodá vašemu tělu potřebné vitaminy C a K, aniž by uškodil vaší snaze zhubnout, tato zelenina totiž obsahuje velmi málo kalorií. Co se do prospěšnosti obsažených látek týče, je mnohem lepší konzumovat květák tepelně neupravený.

Rajčata


Rajčata obsahují vitaminy A, B2 a C, kyselinu listovou, vlákninu, chrom a draslík. Současně nedodají organismu téměř žádné kalorie.

Brokolice


Brokolice je známá potravina pro všechny lidi snažící se zhubnout. Kromě vitaminů A, C, E, I a K obsahuje 20% doporučené denní dávky vlákniny. Na vaší figuře se přitom její konzumace nijak neodrazí

Popcorn


Miska slaného popcornu vám neuškodí v žádnou denní dobu. Pokud hledáte něco, co byste mohli mlsat u večerního filmu, sáhněte po popcornu a ráno se můžete probudit bez sebemenších výčitek. Skládá se hlavně ze vzduchu, a z toho je samozřejmě nemožné ztloustnout.

Mořská řasa


Jedlé mořské řasy obsahují velké množství jódu. Jejich energetická hodnota je velmi nízká. To ale neznamená, že si můžete objednat velkou porci sushi. Glykemický index rýže je bohužel docela vysoký, takže sushi není vhodný pokrm pro ty, kteří se pokoušejí hubnout.

Čerstvý hrášek


Energetická hodnota hrášku je poměrně nízká, zato obsah vlákniny a bílkovin je vysoký. Hrst hrášku vaše váha nijak nezaznamená.

Grapefruit


Grapefruit napomáhá vyrovnat hladinu cukru v krvi. Kromě toho je bohatý na vitamin C. Po tomto ovoci rozhodně pásek povolovat nebudete.

Dýně


Tato plodina utěší vaši chuť na sladké. Má malou energetickou hodnotu a vynikající chuť. V jednom kuse plodiny se nachází více než dostačující množství vitaminu A a C na celý den.

Jahody


Další sladkost, na které se nemusíte bát pochutnat si i během diety. Tyto sladké plody obsahují plno draslíku a vlákniny. Mají také protizánětlivý účinek. Kalorií přitom neobsahují mnoho.

Ostružiny


Ostružiny jsou plné antioxidantů a vitaminu C. K tomu jsou velmi chutné. Energetická hodnota těchto plodů je poměrně nízká.

Pomeranč


Jeden z nejoblíbenějších druhů ovoce. Díky malému množství kalorií si ho můžete dopřávat během celého průběhu hubnutí. Pomeranče jsou bohaté na vitamin C. Bílou slupku nemusíte pečlivě seškrabovat, obsahuje mnoho vlákniny.

Borůvky


Jsou bohatým zdrojem antioxidantů. Mistička borůvek nejenže hubnutí neuškodí, naopak, dokonce mu napomůže. Energetická hodnota borůvek je nízká, můžete sníst borůvek kolik chcete, aniž byste si museli dělat starost o svou postavu.

ZPĚT NA KATEGORIE

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek