KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

Dostaňte se do formy – těchto 5 cviků vám pomůže

Máme pro vás 5 cviků, které vám pomůžou shodit nadbytečné kilogramy. Nezapomínejte ale ani na dodržování správného jídelníčku.

...

1. Plank (cvičení na tělo/trup)

A)      Klekněte si na ruce a kolena. Natáhněte nohy, zapřete se špičkami o podlahu.

B)      Zatněte břišní svaly a postupně zvedejte nohy několik centimetrů nad zem.

C)      Vydržte minutu. Záda držte rovně, neprohýbejte se.

2. 30-60-90 (cvičení na tělo/trup a nohy)

A)      Lehněte si na zem, ruce dejte za hlavu a nohy držte u sebe.

B)      Zvedněte nohy do vzduchu tak, aby s tělem zaujímaly úhel 30 stupňů. Nohy neohýbejte. Zatínejte břicho – neprohýbejte se v pase.

C)      Vydržte v této pozici po dobu tří hlubokých nádechů a výdechů.

D)      Nohy nepokládejte. Zvedněte je tak, aby s tělem zaujímaly úhel 60 stupňů. Opět vydržte po dobu tří nádechů a výdechů. Pak úhel zvětšete na celých 90 stupňů.

E)      Celý cvik si ještě jednou zopakujte. Při cvičení by se celá záda měla dotýkat země.

3. Póza kobry (cvičení na hýždě a záda)

1)      Položte se na břicho, nohy držte u sebe. Ohněte ruce v loktech a dlaněmi se opřete o zem tak, aby byly v jedné rovině s hrudníkem.

2)      Při nádechu zvedněte tělo nahoru a prohněte se v zádech. Zakloňte hlavu dozadu, ale jen mírně. Vydržte v této pozici 30 sekund. Při výdechu se zase pomalu položte.

4. Kobylka (cvičení na hýždě a boky)

A)      Lehněte si na břicho a bradu položte na zem. Ruce natáhněte podél těla, dlaně sevřete v pěsti. Nohy natáhněte, jako byste stáli na špičkách.

B)      Střídavě zvedejte nohy. Při nádechu pomalu zvednout, při výdechu položit.

5. Svíčka (cvičení na břicho)

A)      Lehněte si na záda, pokrčte kolena a přitiskněte je k hrudi. Nohy pomalu narovnávejte až do vertikální polohy. Přidržujte se rukama v pase. Vydržte 30 až 60 sekund.

ZPĚT NA KATEGORIE

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek