KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

Jak se zbavit celulitidy za 2 týdny

Celulitida se objeví tehdy, pokud máme příliš mnoho tukové tkáně a nedostatek svalů. Nejde o kosmetický problém a není možné zbavit se ho za pomoci žádných krémů a mastiček. Jediné, co pomůže, je zdravá strava, masáže a cvičení. Připravili jsme pro vás cviky, s nimiž se zbavíte celulitidy už za dva týdny.

...

Cvik 1

Jak na to: Položte se na bok, opřete se o předloktí. Nohu, na které ležíte, ohněte v koleni. Druhou zvedněte o 10 až 30 cm nad zem. Vydržte v této pozici 5 vteřin, poté nohu (pomalu!) spusťte. Opakujte cvičení dokud neucítíte tlak. Pak se obraťte na druhý bok a cvik opakujte s druhou nohou.


Cvik 2

Jak na to: Položte dlaně na podlahu a zaujměte stejnou pozici, jako kdybyste se chystala na kliky. Ohněte jednu a přitáhněte si koleno k břichu. Nohu poté narovnejte a zvedněte 13 až 20 cm nad zem. Opakujte 8x, teprve poté položte nohu opět na zem a celý cvik opakujte s nohou druhou.


Cvik 3

Jak na to: Vezměte si jednu činku (nebo láhev napuštěnou vodou). Stůjte rovně. Rozkročte se na šíři svých ramen. Pomalu se nadechujte, zatímco ohýbáte kolena. Jakmile se stehna ocitnou v rovnoběžné poloze s podlahou, vydechněte a narovnejte se. Opakujte alespoň 20x.


Cvik 4

Jak na to: Stůjte rovně. Rozkročte se na šíři svých ramen. Do rukou uchopte dvě menší činky. Začněte se pomalu naklánět směrem dopředu. Ruce s činkami nechte volně viset dolu. Ohněte se tak nízko, jak jen dokážete. Pomalu se vraťte do výchozí pozice a opakujte alespoň 12x.

Při cviku by vás v žádném případě neměla rozbolet záda!


Cvik 5

Jak na to: Postavte se na kolena, opřete se dlaněmi o zem. Ruce mějte v lokti narovnané. Záda držte rovně, neprohýbejte do oblouku. Pomalu zvedejte jednu nohu, současně ohýbejte ruce v lokti. Vraťte se do výchozí pozice a opakujte 15x. Pak nohy vystřídejte.


Cvik 6

Jak na to: Rozkročte se o něco málo víc než na šíři ramen. Ohněte se v kolenou tak, aby stehna zaujímala s podlahou rovnoběžnou pozici. Ruce dejte za hlavu. Pak se s výskokem prudce narovnejte a natáhněte ruce. Opakujte 20x.


Chcete-li co nejrychleji dosáhnout výsledků a vypořádat se s celulitidou, střídejte 2 dny tréninku s 1 dnem odpočinku po celé dva týdny.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek