KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

Pětiminutové cvičení od známého biologa vám pomůže k ideální figuře

Jen 5 minut cvičení denně, perfektní zdraví a ideální figura. Je to možné? Dle slavného biologa I. P. Mullera ano. Ke cvičení navíc není potřeba žádné speciální náčiní ani prostředí. Cvičit můžete kdekoli.

...

Cvičení jsou rozdělena podle stupně obtížnosti. Nejlepší je ale vždy začít s tím nejjednodušším.

Nejprve se otestujte

Před zahájením cvičení byste si měli ověřit, jak na tom momentálně jste:

1.       Lehněte si na břicho, nadzvedněte ruce i nohy nad zem (současně!). zatáhněte břicho a napněte svaly trupu. Ohněte záda a zvedněte ze země i hrudník. Držte jej nad zemí alespoň minutu.

2.       Postavte se na všechny čtyři. Nohy ohněte v kolenou do pravého úhlu. Dívejte se před sebe a natáhněte levou ruku a pravou nohu (nebo obráceně). Udržujte rovnováhu alespoň jednu minutu.

Pokud je pro vás obtížné zvládnout tyto cviky, měli byste napřed popřemýšlet o posílení svalového korzetu.

Náklony ke straně

1)      Nohy držte u sebe. Dlaně sevřete v pěst a naklánějte se ze strany na stranu. Když se tělo naklání doprava, měli byste mít levou ruku nataženou a pravou ohnutou v lokti, a naopak.

2)      Cvik opakujte s rukama roztaženýma do stran anebo s rukama zvednutýma nad hlavu a s propletenými prsty.

3)      Rozkročte nohy na šířku ramen a cvik opakujte.


depositphotos

Rychlé přitahování nohou

1)      Stůjte rovně a přitahujte koleno k hrudi. Pohyby musí být prováděné velmi rychle a záda nesmíte ohýbat. Špička nohy by měla směřovat dolů.

2)      Místo toho, abyste nohu spouštěli na zem, snažte se ji ohýbat na druhou stranu. Pokuste se dotknout patou zad.

3)      Během nádechu udělejte několik velmi rychlých a prudkých pohybů jednou nohou. Při výdechu udělejte totéž s druhou nohou. Tento tlak by měl být roven běžnému kopu do míče.


depositphotos 

Pomalé dřepy

1)      Roztáhněte nohy a pomalu zvedněte paže na úroveň ramen. Začněte pomalu klesat k zemi. Stůjte pevně na celých chodidlech – paty by se neměly nadzvedávat ze země.

2)      Cvik opakujte, ale nohy tentokrát držet u sebe. Paty by měly být zvednuté a dotýkat se.

3)      Cvik opakujte, chodidla ale semkněte co nejblíže k sobě (jedno chodidlo může překrývat druhé).


depositphotos 

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek