KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

Protáhněte se: Cviky, které můžete dělat i v kanceláři

Po dlouhých hodinách, kdy sedíme v kanceláři, jsme celí rozlámaní a jediné, po čem toužíme, je se pořádně protáhnout. Jenže ne vždycky máme možnost jít se projít a provádět složité gymnastické cviky přímo v kanceláři není úplně vhodné. Připravili jsme pro vás proto cvičení, které můžete provádět přímo od svého stolu a které vás příliš nerozptýlí od práce.

...

Protažení tricepsů

Jak na to:

Zvedněte levou paži a ohněte ji v lokti tak, jak to vidíte na obrázku. Dlaní pravé ruky si loket přidržte a táhněte.

Ruce vyměňte.


Protažení ztuhlého krku

Jak na to:

Posaďte se rovně, narovnejte záda. Naklánějte hlavu střídavě na levou a pravou stranu, pak dopředu a dozadu.

Několikrát opakujte.


Otáčení hlavy

Jak na to:

Otočte hlavu doprava jak nejvíce je to možné. Poté doleva a několikrát opakujte.


Protáčení ramen

Jak na to:

 Položte ruce na ramena a lokty pohybujte krouživými pohyby dopředu. Poté změňte směr a opakujte.


Protáhnutí hrudních svalů

Jak na to:

Roztáhněte ruce od sebe a zatněte svaly tak, abyste přitáhli lopatky k sobě. Ruce tlačte dozadu, ale neohýbejte v loktech. Opakujte několikrát.


Protažení celého těla

Jak na to:

Zvedněte ruce nad hlavu. Tělo držte rovně, ruce táhněte nahoru. Několikrát opakujte.


Naklánění těla

Jak na to:

Zvedněte levou ruku a nakloňte tělo doprava. Několikrát opakujte, pak ruku spusťte a zvedněte druhou. Naklánějte se nalevo.


Otáčení těla

Jak na to:

Natáhněte paže před sebe a dlaně spojte. Otáčejte tělem zleva doprava. Několikrát opakujte.


PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek