KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zdravi

Základní cviky pro krásná a pevná prsa

Chcete-li dosáhnout krásných a pevných prsou, není nutné se hned uchylovat k nákladným plastickým operacím. Úplně stačí věnovat se pár minut denně cvičení. S pomocí tréninkových specialistů jsme pro vás sepsali 7 cviků, které vám perfektních prsou pomohou dosáhnout.

...

Cvik 1

Stiskněte dlaň v pěst a podepřete jí bradu. Vyvíjejte oboustranný tlak: bradou na pěst a pěstí na bradu. Tlačte tak asi 5 vteřin, pak na chvíli polevte a znovu opakujte. Po 2-3 opakováních ruce prostřídejte.


Cvik 2

Spojte dlaně před svým hrudníkem. Začněte tlačit dlaní proti dlani takovou silou, abyste cítili napjetí v prstech. Záda je důležité při tom držet rovně. Tlak rukou by měl být rovnoměrný. Pro ztížení cviku můžete mezi dlaněmi svírat kuličku nebo malý míček.

Vždy tlačte asi 10 vteřin, poté se uvolněte.Opakujte alespoň 3x.


Cvik 3

Kliky vám pomohou posílit prsní svaly dát jim tvar. Pokud jste začátečník, je lepší začít s „dámskými kliky“, to znamená, že se opíráte koleny a ne špičkami. Opřít se také můžete o stůl či gauč. Položte ruce co nejvíce do stran, podepřete se dlaněmi. Nohy držte u sebe. Pomalu se spouštějte, váhu přenášejte na ruce. Lokty směřujte do stran.

Opakujte alespoň 12-15x.


Cvik 4

Po klicích jsou svaly zahřáté a namožené. Proto je dobré je nyní protáhnout. Lehněte si na břicho, pokrčte kolena a chytněte se za kotníky. V této poloze setrvejte 20 vteřin, pak se uvolněte. Opakujte alespoň 3x.


Cvik 5

Postavte se asi půl metru ode zdi. Natáhněte ruce dopředu, zatněte dlaně v pěsti a začněte vyvíjte tlak na stěnu. Ucítíte, jak se vám napínají prsní svaly. Tlačte po dobu 20 vteřin, poté se skloňte do předklonu a vydechněte. Opakujte alespoň 3x.


Cvik 6

Lehněte si na lavici nebo cvičební míč. Rozpřáhněte paže, uchopte činky a zvedejte je směrem nahoru. Poté paže spusťte a pak znovu opakujte. Opakujte asi 8x. Hmotnost činek by měla být taková, abyste po osmé zvedali činku už s jistými obtížemi.


Cvik 7

Tento cvik protáhne vaše svaly a dává prsům krásný tvar. Zvedněte činky. Stůjte, pokrčte kolena a tělo nahněte dopředu. Při nádechu zvedněte ruce (mějte je mírně ohnuté do stran). Předloktí by měla být rovnoběžná s podlahou. Opakujte 12x.


PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek