KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zpravy

Brazilský fotbalový tým použil čísla na zádech svých hráčů k propagaci cenových slev místního obchodu

Brazilský tým Fluminense de Feira hrající 4. brazilskou ligu našel inovativní způsob, jak si vydělat peníze.

...

Místo toho, aby na svých tričkách a kraťasech měli hráči jen tradičně umístěná loga sponzorů, začal tým využívat čísla jednotlivých hráčů k propagaci speciálních slevových akcí v lokálním supermarketu.

Hráči tak nyní mají na zádech místo svého jména napsán název produktu a pod ním se ve formě jejich čísla nachází akční cena onoho produktu.

Takže například hvězdný hráč klubu Fernando Sobral na svém dresu již nenosí své číslo 10. Místo toho tam má uvedeno 10,98 – což je cena pizzy v místním obchodě.

Další hráč má na dresu 20,38 jakožto reklamu na zlevněnou holící pěnu, zatímco dres jeho spoluhráče místo 5tky propaguje cenu láhve šampónu.

Ředitel týmového marketingu Xiko Melo vysvětlil, že tento krok byl jednoznačně nutný, protože Brazilská fotbalová konfederace dělá jen velmi málo, aby podpořila kluby v nižších ligových soutěžích.

„Fotbal je v otázce sponzorů pro menší týmy velmi nevděčný,“ řekl zdejšímu tisku. „Nemůžete dát dohromady dobrý tým bez správných podmínek a dobrý tým potřebuje zdroje.“

„Měli jsme na začátku pár sponzorů, nyní jsme se rozhodli mít sponzory pro každý zápas.“


Autor: ToD

Zdroj: Independent

ZPĚT NA KATEGORIE

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek