KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zpravy

Britské Tesco „zničilo Vánoce“ svými zatuchlými krůtami

Hypermarket Tesco ve Velké Británii vyvolal poprask poté, co si několik desítek zákazníků stěžovalo na „zatuchlé a zkažené“ krůty. Sociální sítě byly zaplaveny stížnostmi na maso, které mělo být vrcholem svátečního menu, ale zákazníci se dočkali jen nepoživatelné večeře.  

...

Mnoho lidí muselo na poslední chvíli shánět náhradní slavnostní večeři

Jedna ze zákaznic, která si zkaženou krůtu koupila, uvedla, že když ucítila nakyslý zápach, myslela si, že to je zápach z manželových nohou. Poté však zjistila, že tento nepříjemný zápach pochází z masa, které mělo být svátečním pokrmem.

Lidé, kteří si smradlavé maso koupili, museli na poslední chvíli shánět náhradní jídlo, protože maso bylo nepoživatelné. Někteří zákazníci si totiž zkaženého masa nevšimli až do chvíle, kdy jej začali už upečené krájet.

Na Twitteru a Facebooku se proto objevilo plno stížností směřovaných na supermarket Tesco, který zkažené krůty prodával až za 59 liber (1 700 Kč). Jeden ze zákazníků uvedl, že byl donucen koupit nouzově jídlo v čínské restauraci poté, co společně s rodinou při slavnostní večeři zjistil, že je maso zkažené.

Tesco se nechalo slyšet, že prošetří všechny stížnosti

Kirsten Shoreová ze Staffordu zase uvedla, že jí a její rodině zkazilo smrduté maso slavnostní den. „Ztracených 250 liber, příšerné jídlo a osm lidí nemocných,“ napsala Shoreová na Facebooku. „Dala jsem si s přípravou slavnostní večeře pro mou rodinu takovou práci a kvůli Tescu jsem rodině naservírovala zatuchlou a absolutně nepoživatelnou krůtu,“ dodala Kirsten.

Další lidé si stěžovali na to, že výpek z krůty použili také na zeleninu a brambory, čímž bylo zkaženo kompletní menu. „Krom vánočního pudingu jsme kvůli zatuchlé krůtě neměli žádnou večeři,“ uvedla Kelly Greavsová ze Stoke-on-Trentu.

„Prodali jsme stovky tisíc kvalitních britských krůt. Máme výjimečně vysoké standardy, takže se rozhodně budeme snažit řešit toto malé množství stížností, které jsme v posledních dnech obdrželi. Spojíme se s každým zákazníkem, abychom mohli prošetřit to, jak se mohlo něco takového stát,“ uvedl mluvčí společnosti.

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek