KATEGORIE
SPECIÁLNÍ PROJEKTY
BLOGY
Přihlásit se
ODEBÍRAT ZPRÁVY
zpravy

Dítě s Downovým syndromem se stalo tváří americké značky potravin

Rok a půl starý chlapeček Lucas Warren se stal tváří slavné americké firmy na výrobu dětské výživy Gerber. Stal se tak první dětskou tváří s Downovým syndromem.

...

Lucasova tvář tak bude v následujícím roce firmu Gerber reprezentovat na všech trzích. Do výběru letošní nové tváře bylo přihlášeno na 140 tisíc dětí. Každoroční hledání nového dětského zástupce započalo roku 2010, kdy firma Gerber začala vyzývat rodiče, aby zasílali fotografie svých dětí, které by společnost mohly reprezentovat.

Vybrané dítě se stává tváří firmy na jeden rok, nezastiňuje přitom slavné dětské logo, které má Gerber již od roku 1928 a na kterém je malé dítě s vyjeveným kukučem od autorky Dorothy Hope Smithové.

Lucasův otec věří, že výběr malého chlapce s postižením „pomůže dalším lidem vyžadujícím speciální péči k tomu, aby nebyli omezováni a byli společností přijati.“

Lucasův výběr oficiálně oznámil ředitel společnosti Gerber Bill Partyka, který chlapce označil za „dokonalého“.


Instagramový účet Gerber vyzval své sledující k tomu, aby Lucasovi poslali spoustu lásky. Na firemní oznámení pozitivně reagovala většina uživatelů sociálních sítí.

ZPĚT NA KATEGORIE

PŘEČTĚTE SI TAKÉ

Vstoupit do diskuse (0 příspěvků)

Komentáře (0)

ODESLAT ZPRÁVU
Vložit obrázek