Nákupní centrum lákalo zákazníky na výprodeje prostřednictvím e-mailů

Obchod, který chtěl nabídnout zákazníkům zlevněné zboží poničené teroristickým útokem, musel svůj návrh po značné vlně nevole zrušit. Poškozené zboží mělo jít včera, tedy jen dva dny po útoku, do výprodeje. Nakonec k tomu ale nedošlo.

Obchodní dům Ahlens rozeslal v sobotu svým zákazníkům jen den po útoku řadu e-mailů, v nichž oznámil „výprodej zboží poškozeného kouřem.“ Nicméně potenciální zákazníci zareagovali jinak, než nákupní centrum očekávalo. Místo toho, aby využili slev, označili jednání obchodu za „neuctivé“ a „ostudné“.

Vedení obchodního domu se za své jednání omluvilo

Facebookové stránky obchodního domu se zaplnily nesouhlasnými komentáři, načež se nákupní centrum rozhodlo akci zrušit a za své jednání se v prohlášení na Facebooku omluvilo.

Nejspíš jen málokdo by měl chuť jít nakupovat do obchodu, který je v současnosti obklopen tisíci květin a svíček, jež připomínají tragickou páteční událost.

Během útoku byli zabiti 4 lidé a dalších nejméně 15 zraněno. Útočníkem byl 39letý muž původem z Uzbekistánu, který v zemi žádal o prodloužení pobytu, které mu však nebylo uznáno. 


Autor: ElS

Zdroj: NBC News

Foto: © Philip O'Connor / Reuters