
Není jasné, zda Google „chybu“ opraví, tisíce lidí však reakce ředitele pobavila
„Myslím, že je potřeba diskutovat o tom, že je na ikoně cheeseburgeru od Googlu umístěn sýr pod hamburgerem, zatímco Apple je dává na vrchol,“ uvedl Baekdal ve svém tweetu. Tweet, který se stal virálním hitem, upoutal pozornost generálního ředitele Googlu Sundara Pichaie, který z tohoto problému rázem udělal svou prioritu.
Pichai Baekdalovi v neděli na Twitteru odpověděl: „Upustíme od všeho ostatního, co v současnosti děláme a budeme se na to v pondělí soustředit. Pokud se lidé dohodnou na správném způsobu, jak to udělat!“
Ačkoliv není jasné, zda společnost Google skutečně změní svou emotikonu, konverzaci mezi Baekdalem a Pichaiem shlédly a sdílely tisíce uživatelů sociálních sítí, jež si z toho všeho začaly dělat legraci.
Uživatelé sociálních sítí rozšířili diskuzi i na další ingredience v animovaném cheesburgeru
„Jsem tak pyšná na to, že pracuji pro společnost, která následuje ty správné priority,“ napsala Nelha Malhotra. „Nesprávné umístění sýra je zjevně výsledkem nedostatečné rozmanitosti v týmu emotikon. K čertu s těmi vegetariány,“ zažertovala další uživatelka.
Jak je vidět na Emojipedii (stránky vysvětlující význam emotikon), Google je jediná společnost, která na emotikoně cheesburgeru zobrazuje sýr až vespod, zatímco Apple, Facebook, Samsung a další umísťují sýr na vrchol hamburgeru.
Baekdalův komentář vyvolal na sociálních sítích bouřlivou diskuzi nejen o umístění sýra, ale i o umístění dalších ingrediencí. Někteří uživatelé například uvedli, že je ve skutečnosti špatně umístěn salát, zatímco jiní se zabývali problematikou sezamových semínek umístěných na housce.
Komentáře (0)